Den første blomstringen - Hagestatus

Ja det blomstrer forsiktig i varmebeddet mitt. Beddet er vendt mot øst og har tre vegger rundt seg. Ikke mye sol, men alikevel et bedd med noen Herdighetssoner varmere enn resten av hagen. Siden beddet er under tak krever det mye vanning og tilføring av organisk matriale, men det er det verdt, synes du ikke?!

Jeg skjøt en film i drivhuset i dag, den får du se i morgen efta! ;)


Her er litt av det som skjer i hagen min nå!
Denne ute av fokus hvite blomsten mot hvit vegg er ikke så lett å se, men vakker er den alikevel, det kan jeg love!

Krokusen i det varme beddet er ute og soler seg i regnet! 
Tre av mine juleroser er helt brune og virker døde. Dog er det et par som ruger på knopper om dagen! Jeg trenger fler! MANGE fler!

Se det er håp i bunnen!

Disse har dinglet en stund og er sååå søte! De ligger 5 uker bak fjorårets skjema!
Beklager dårlig fokus på disse bildene. Det var litt lite lys :)

Kommentarer

Ååå - vårfornemmelser. Takk for titten, så er det nok ikke lenge til noe kikker fram fra den frosne jorda!