Øyafestivalen

Ja så har jeg testet den festivalen og.
Det var utrolig mengder artister på lite plass og kort tid.
Mye var ikke helt min greie og noe var min greie. Sigurd Ros, Lukestar og Håkan Hellstöm er iallefall min greie! Thom Hell skal også ha vært veldig bra. Den prioriterte jeg vekk for å få luftet bikkja, og angrer litt på det :(
Casiokids var også bra show, men ikke så fengende musikk.

Anne, Pål, en gjeng fra apt/try/+++ og meg viftet rundt, og vi fikk med oss masse bra musikk og show.
N.E.R.D var helt sinnsykt kult show, men ikke så fengende musikk. Gosj så kåt vokalist. Er det mulig??

Jeg digger heller Lukestar!!

Det som er litt teit med Øya er at man ikke kan sitte. Anita har vært der tidligere år og hadde advart meg. Jeg hadde på gode trøtte sko, men var helt knekt når jeg nådde sengen. Føttene hadde ikke fått plass i skonummer 44 engang. :(
Man står/hopper/danser/spiser på føttene i 12 timer i strekk. Nei da er det sååå mye mer behagelig med Slottsfjell og Norwegian Wood. Kan man bestille biletter dit nå?

Her er bilde av meg, Anne og Martin. Martin var en kompis av Thomas som mener at alle bønder er milonærer fordi de får så mye subsidier. SÆRLIG...

Kommentarer

En erfaren Øya-gjenger har med seg sitteunderlag, Lin :)
Lin sa…
Og de får jo da ikke med seg en skit. Man ser jo ikke noe når man sitter der. Det er jo helt flatt... :(

Kanskje den erfarne øyagjenger sitter i gresset og drikker øl og bare "hører" musikk og ikke ser.
Noen artister blir også langt bedre når man ikke ser dem.
Den erfarne øyagjenger sørger på forhånd for å ha plukket ut hvilke band de vil høre på. Dette bør ikke være alt for mange band, fordi man da bare blir løpende fra scene til scene. Så bruker man pausen mellom bandene til å sitte på plenen, ta en øl, og prate med venner mens man hører på musikk :)
Lin sa…
Jeg noterer...