Første frostnatt 06. oktober 08

Da noterer jeg første frostnatt i dag mandag 06. oktober. Tempen har nok ikke vært særlig kaldere enn -2, for dahliaer og andre frostnektere står å strutter ennå.
Dahliaene skal få stå ute til etter frosten har fått dem i kne. Jeg gleder meg egentlig litt for Dahliaene står i et bedd fullt av ugress som jeg klør i hanskene etter å bli kvitt.

Det var svært vanskelig å bare ha et skarve mobilkamera på vei til toget i dag.
Jeg kunne nok ligget i gress og bedd i mange timer med makrolinse, dersom jeg hadde hatt anledning og linse ;)

Deler noen uklare mobilbilder her:

Kommentarer

Berit sa…
Nydelige bilder, Lin!
Blikket er viktigere enn linsa.
Smilla sa…
Dette var virkelig noen nydelige bilder. Jeg ønsker meg hage selv, men inntil videre legger jeg deg til på min side og snoker innom når lengselen tar meg. Lykke til videre! Fortsett å ta bilder! :)