Glamour, bæsjeposer og memer

Alle hiver seg over memer om dagen.
Jeg prøver meg på denne:

*Dagens leppestift/lipgloss:
Lancome Juicy tube Fraise

*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av):
Marc Jacobs EDP

*Dagens sko:
Hjemmekontor i dag så da ble det røde og gull spettede Campertøfler

*Dagens smykker:
Giftering og allianseringen jeg fikk av kjærsten i morgengave

*Dagens bok (altså den du leser nå):
Webanalytics An hour a day (skikkelig spennende!)

*Siste avis du leste:
Aftenposten på nett. Papir er ut!

*Siste cd du hørte på:
Siste albumet til Hello Saferide

*Siste film du så:
Make it happen (dansefilm for 15 åringer og meg)

*Siste reise du var på (innenlands/utenlands):
Sommerferie til Volda (skal til Berlin på julemarked om få uker)

*Siste nettsted du var innom før denne bloggen:
Thompson & Morgan

*Siste te/kaffe du drakk:
En Americano som kjærsten laget etter lunsj på hjemmekontoret

*Siste setning du sa:
Vil du være med på den lange runden med Bilbo?
Alle gutta blir med :)

*List opp tre ting fra veska di:
Bæsjeposer (superglamorøst), Moleskinenotatbok, iPhonen min

Skikkelig glamourøse tøfler :)
Er iallefall veldig gode, varme og pustende tøfler :)

Kommentarer

Smilla sa…
*Dagens leppestift/lipgloss:
PureLan (krem for sensitive nipples & sensitive skin). Perfekt for tørre lepper.

*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av):
She - Armani

*Dagens sko:
To par faktisk. Sorte Nike joggesko til jobb, som jeg nå lar stå igjen, fordi jeg skal på utstillingsåpning med sorte semskede skoletter, kjøpt i New York tidligere i høst.

*Dagens smykker:
Swatch-ring med dinglende hjerter, og min røde lekre plastklokke.

*Dagens bok (altså den du leser nå):
Leser ingen akkurat nå. Har mer enn nok med å blogge...

*Siste avis du leste:
VG

*Siste cd du hørte på:
Ketil Bjørnstad og Lill Lindfors. Cosatlines.

*Siste film du så:
Etter bryllupet på NRK. Fantastisk!

*Siste reise du var på (innenlands/utenlands):
New York i september.

*Siste nettsted du var innom før denne bloggen:
Min egen blogg for å finne lenka til denne. :)

*Siste te/kaffe du drakk:
En fra maskinen her på jobb. Smaker vann...

*Siste setning du sa:
"Hadet!" En kollega dro fra jobb. Det må jeg snart også.

*List opp tre ting fra veska di:
Sminkepung, kamera og tannbørste.