Julebordskjolen

Jeg har en kjole jeg er så glad i. Mye av grunnen er nok at jeg har fått den "tailored" hos ei hyggelig thailandsk dame :) Den sitter alltid som et skudd uansett hva den humørsyke badevekten min finner på!

Jeg fant den tilfeldig i en nyhetsmail fra Asos og falt pladask :)

Håret er også på plass hos snille og flinke Renate på Tango Frisør på Oslo S. Jeg kan virkelig ikke få fullrost henne, og de andre jentene som jobber der. Alltid masse service, fin og varig klipp og gode priser. (hmmm kanskje jeg skulle jobbe med salg alikevel:)

Her ser du kjolen på en annen litt slankere dame enn meg :) Grey is the new black, var mottoet i fjor høst når jeg kjøpte den :)

Kommentarer

Ellen Walnum sa…
Å den var fiiin:-) Jeg har fått fullstendig dilla på grått for tiden:-)
nefertiti sa…
Nydelig kjole!!
Vivishagerom sa…
Kjempe fin julebordkjole. Den er super og kan brukes til alle anledninger.
Unknown sa…
Veldig stilig kjole. Grey is the new black, definitivt!