And then we take Berlin

På lørdag reiser jeg til Berlin.
Jeg har ikke vært i Berlin siden jeg var liten pike, og aner ikke hva man gjør i Berlin. Noen forslag?

Jeg har med barn, men er intressert tips innen både familie og voksen aktiviteter :)

Det jeg iallefall vet er at jeg ønsker å poppe innom en COS butikk

COS er altså HMs nye dyrere kvalitets merke. De skal ikke opprette butikk i Norge ennå, men mange andre storbyer har fått. London har i Regent Street, og i Berlin er det hele 2 stk :) Spennende!

Kommentarer

Harryford sa…
Har vært i flere tyske byer, ikke Berlin - men noen i "klassen" har!!!

På Postdamer Platz, er det stort en "Vinter verden" akebake, skøytebaner og div shov! Vistnok gøyere å gjøre det i byen - en hjemme!

Samme plass ca, stort julemarked - og det var stooort.

Ta med varmt tøy, Det ER kaldt ute selv i Berlin!

Mine "kilder" er fra noen av minstens 7. klasse venner!!!

Ønsker dere en fin førjulstur!
Anonym sa…
Julemarkedene er et must på denne tiden. Og glüwein.. ;)
KaDeWe også om man liker shopping. Juleutstillingene er forresten et flott syn uansett.
http://smgj.wordpress.com/tag/berlin/
Lin sa…
Supre tips!!
Tusen takk!
Den er riktignok fortsatt i beta, men denne er litt morsom:
http://www.offbeatguides.com/

Da får du 9 sider med "See", 7 sider med "Do", og 2 sider med "Buy", så da skulle du ha litt å velge mellom iallfall :)
Smilla sa…
Ja dere må dra på julemarkedene! Også er det faktisk noen morsomme museer der, og litt historie fra krigen ogsånt er også interessant, uansett alder. Checkpoint Charlie osv. God tur ønsker jeg dere!! :)