En anderledes julegave

Jeg er så heldig å ha ei søt tante Gitte som er lei julegavekaos, og heller ønsker seg penger til en god sak.
I fjor støttet jeg derfor kreftsaken på hennes vegne, i år er jeg litt mer usikker. Her er alternativene.

Unicef

Røde kors, kjøp en hjelpearbeider

Hjertebarnkalenderen

Leger uten grenser

Kreftsaken

Dyrebeskyttelsen

Redd barnas nettbutikk med gaver (frist 15. des for julegave)

SOS Barnebyer gavekort og fadderskap

Frelsesarmeens julegaver

Symbolske gaver fra Norsk folkehjelp

En ting som er sikkert er at webløsningene til disse organisasjonene blir bedre og bedre for hvert år.
I år er det nok Røde kors og kreftsaken som har brukt mest penger og ressurser på webløsningene sine.
Jeg tror jeg kommer til å ende opp med Unicef i år :)

Kommentarer

Flott Lin å legge ut disse stedene for en alternativ julegave.
Du ga meg ideen om å legge ut på bloggen Hjelpearbeider på Filippinene.
Takk for impulser til slikt!!