Blomstrende hus

Hele stuen/kjøkkenet står i full blomst her hos oss nå.

Denne nydelige orkideen sto i blomst når jeg fikk denne av Jan Sølve nyttårsaften, og det gjør den fortsatt. Nyyyydelig!


Jeg tror aldri jeg har hatt så mange tulipaner som dette. Disse fikk jeg i går av Henning og hans familie. De er så fine og gjør stas på den nydelige vasen!


Disse tulipanene fikk jeg søndag av svigemor Nina! Kjempesøte!


Perleblomst/Muscari er sååå koselig. Jeg hadde akkurat satt 60 stykker i Bestumveien da vi fant ut at vi skulle flytte :( Nå har jeg dem på kjøkkenet!


Campanulene fikk jeg av Wenche. Det er sikkert 6 vanlige potter som er satt sammen i en svær vid potte. Disse gir virkelig lyst på vår fort!!! Supersøte!


Jeg har skikkelig dilla på jasmin om dagen, drikker te på jobb og sniffer blomst på kvelden :)
De er så søte og minner meg om spaniaturer!


Er ikke jeg heldig som har huset fullt av blomster?

Kommentarer

Anonym sa…
Her var det masse nydelige blomster, heldige deg!
Jeg har også blomster innlegg om dagen!!
å så masse vakkert!
Den campanullasammensettingen var smart :D