Ferien i boks

Ja da er ferien bestilt og bekreftet.
Vi skal til L'Estartit i NordSpania en uke i juli.
L'Estartit en liten ferieby (opprinnelig fiskelandsby) oppe ved franskegrensa og bare 6 mil fra Ryanair flyplass. Veldig praktisk! Jeg digger Ryanair. Folk må gjerne hate dem, jeg liker dem kjempegodt!!!
Leiligheten vår ligger i byen 50 meter fra restaurantene (40 stk) og 300 meter fra stranden. Vi har leid en av leilighetene på venstre side på bildet. Vi har svæær terasse.

Som Pål sier, så lenge det er strand, pils, nøtter og pizza så er jeg fornøyd.
Jeg legger da til Tapas, hvitvin og sol sol sol!
Jeg har også hørt at kajakkturer i grotter er et alternativ og det høres kjempespennende ut!

Jacob er også i ekstase og gleder seg stort!


Bildet har jeg lånt fra vår turoperatør Casa Vacanze som har masse koselige mindre byer på menyen.

Kommentarer

Anonym sa…
OG Fabian&Marianne!! :)
Gleder oss maks!