Dag 4

Først: Note to self: Ikke kjøp musikalbiletter på Leichester square uten å få vite exakt hvor i salen man blir sittende!!!

Så, dagen i dag skulle være den O store handledagen! Jeg skulle kjøpe dress og topper. Mamma skulle ha bukse og topper.

Vi spiste den vanlige nydelige frokosten til Jill. Stekt egg, bacon, grove pølser, tomater, sopp og selvsagt toast! Man må spise rett, om shoppe skal!
Vel inne i Guildford ble ikke dagen slik vi håpet, men etter et par overraskelser, ett væpnet ran, en lunsj og utallige butikkbesøk kan jeg til slutt notere følgende liste:
1. Gave Pål
2. Gave Jacob
3. Dressbukse lang (Jigsaw)
4. 2 tekopper
5. Grønn Jasmine te
6. English brekfast tea
7. Oolong te
8. Blomstrende te - teaposie
9. All-butter shortbread
10. Whittard original te
11. Løk liljekonvaller 10 stk.

Det ser kanskje mye ut, men var mindre enn jeg håpet.

Dagen ble avsluttet med deilig middag på bygdas eneste restaurant Kinghams. Vi spiste andebryst med gode poteter, broccoli, sukkererter, gulrot, valnøttmousse og en slags eplejam og sky. Nam nam! Fikk til en nydelig rødvin som het Fiore eller noe sånt. Fransk. Fruktig, lett og god til and.

I morgen skal vi hjem. Jeg kunne gjerne blitt en uke til, eller resten av livet, men savner gutta mine veldig og vil hjem til dem!!

Kommentarer

hildeG sa…
Høres ut som en fin tur...