Marssådden i jorda

Ja så har jeg fått marsfrøene i jorda.
Følgende frø er sådd i dag 08.03.09

1. Ridderspore Black Night
2. Ridderspore Blue Fountains
3. Echinacea Satellite Mixed
4. Ullsalvie Fairy Queen
5. Paprika California Wonder
6. Tomat Cherry Sungold
7. Tomat Moneymaker
8. Tomat Cherry Gardener´s Delight
9. Tomat Tigerella

Frøposene som gikk til pers i dag. Sådde dog ikke erteblomstene, de får vente til nærmere april.


Campanulaene mine vokser seg til!


Grønnsakene er i boks!


Planterommet mitt :) Ikke så ferdig som jeg skulle ønske, men det får bli til neste år.


Ullsalvie, denne Salvien har hvite flekker på kronbladene og jeg syns den virker kjempesøt!

Kommentarer

Mari sa…
Fine bilder Lin. Det ser ut som du kan kose deg fælt inne på planterommet ditt. Kjempekjekt å ha en plass en kan søle med jord uten at en får sure miner ;)Enig med deg at den salvien var virkelig søt :)

Ha en fin dag og håper det snart spiiirer :D
så nydelig ullsalvie da :) vakker!
Og det ser ut som om du muligens må prikle litt snart? heldiggrisen :D