Casual klær om du skal til England

Jeg liker casual klær. Og når jeg er hjemme går jeg faktisk mer i klær som ser ut som gutteklær enn jenteklær. Ja sånn bortsett fra fargene dah! Når jeg virkelig vil kose meg går jeg i gode baggy jeans og en hettegenser. Når vi var i England nå fant mamma og jeg denne butikken:
Jack Wills
De har utrolig kule klær! Og midt i min hjemme-stil! Også den vanskelige miksen casual, tøff og feminin på en smell!

De hadde flott butikk i Guildford, servicen var bra og klærne er helt klart i god kvalitet. De hadde deilige parfymer også! Og kule herreklær! Handlet en genser til kjærsten der!












Kommentarer

Elin sa…
Hadde masse fint på websidene! Og de har jo nettbutikk også, men så er det dette med størrelser da. Og atpåtil engelske størrelser. Ikke lett med klær via utenlandsk netthandel, for da er det kanskje mye styr mht bytte og retur. Da pleier jeg å droppe hele greia, og heller lete etter tilsvarende plagg her hjemme.
Men det var som sagt fine klær, og herlig med sånne fritids-kose-hjemme-klær. Digger det, som kontrast til pynte-seg-og/eller-på-jobben-klær. Likte navnet på kategorien Loungewear, som på norsk kanskje hadde blitt "sofa-klær"? :-) hi-hi
Lin sa…
hmm, ja nei vi får vel bare dra over dit å handle litt dah! Man _må_ jo ikke handle alt på Internett heller! ;)