Spiring og stiklinger

I dag har agurk og fiolkongelys spirt. Fiolkongelys har stått ute i vinter og står nå i kaldbenken ute og spirte i dag!!!
Ellers har jeg tatt syv stiklinger av Geranium Appleblossom rosebud og en av min fuchsia. Spennende siden dette er første gangen jeg gjør det!

Jeg har også kjøpt noen hvite revebjeller på Plantasjen i dag, og de er satt i kaldbenken til herding.
Kjøpte også litt stemor og påskeliljer som pynter opp trappene ute. Også seks sekker jord :)

Fortsatt ingen spiring på erteblomstene :( venter og venter.

Syns også frøplantene på planterommet sturer og har kjøpt ny økologisk gjødsel for å gjødsle der nede. Den jeg hadde var veldig gammel. Håper på fart og spenning!

Ellers gleder jeg meg over evne til hagemessa på Lillestrøm til helgen! Skal begge dager!

Kommentarer

Elsa sa…
Skulle vært moro å besøke hagemessa på Lillestrøm. Synd det er litt lagt unna.