Reisebrev Dag 4 Shere

Tidlig opp i dag. Jeg er ikke noe særlig glad i siste feriedag, blir alltid irritabel, vil IKKE hjem. Hvorfor kan ikke alle jeg er glad i bare flytte hit?

Vi spiste Jill sin nydelige frokost, fikk kart og instruksjoner av Chris for dagens lille rute. Til "The Saxon Church", innom pubben og via Rhododendrondalen på vei tilbake. Støvler var virkelig godt å ha på denne turen!





Her sees min mørke engelske TEA (lokal ale) og Påls lyse sider, også lokal.





Svære gamle kastanjer!






Etter turen som varte ca 2 timer, pakket vi sammen og tok farvel med vårt supre vertskap! Chris og Jill har nok en gang overgått våre stadig stigende forventninger. Vi er heldig!!!






Vi hoppet på bussen til Guildford og handlet inn de siste gavene. Koffert og håndbagasje er smekkfullt. Nåde den tolleren som åpner noen av disse og ikke lukker igjen etter seg :)
Her sees High Street i Guildford.






Vi gledet oss stort til lunsj i dag, og løp med lette steg inn på Jamies Italy.





Maten var nok en gang helt magisk!!! Særlig desserten!!! Bringebærbrowniemuffinting med vaniljeis!! Namnam!






Kult at de også lager egen pasta ute i restauranten!






Av shopping var vi selvsagt innom Habitat og fant mye lekkert vi ikke hadde plass til i bagasjen. Kommer de snart til Norge? De har jo litt på R.O.O.M, men vil gjerne ha mer. Masse lekkert, og da særlig lamper!! Kule hyller og!











Den lysslynga med blomster ønsker jeg meg!!!!

Resten av dagen tilbringes på tog, fly og i bilen på vei hjem.

Mamma og pappa har passet gutta våre hjemme. Stakkar Jacob ble syk etter vaksinen. Over halvparten av de som tok sprøyta i klassen ble syke. :(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Shere, surrey, uk

Kommentarer

Anonym sa…
Flott reiseskildring. Shere er herved på "har lyst til å dra til"-lista.
Lin sa…
Så fint :)
Jeg kan anbefale bra overnatting om du skulle få behov!