Sesongens første skigolfrunde


Da er sesongens andre "skitur" utført. Ikke så veldig morro i dag. Hadde et sprøtt fall. Var litt nedfallsfrukt i løypa som sendte hodestups ut i grøfta, rullet rundt tre ganger og slo hånden. Pussig hva man kan få til på den lille snutten av ei løype på Oppegård Golfbane :)
Jacob aket i ca 49 sekunder før han var lei, så lange turen ble det jo ikke. Er altså ikke den store akebakken som er preppet der.
Snille Jacob ventet og ventet til jeg var god og svett :)

Jeg hadde merkelig gode ski i dag. Hadde 2 lag smeltede basebinder, 1 lag smeltet VR 40 samt 3 lag korket VR40 fra forrige tur, også klinte jeg ut klister on top of that. Hadde og glider LF7 fra sist. Dette skal i terorien være dønn feil i dag (+1, våt kunstsnø), men satt som ei kule. Jeg skøytet ca 70% av tiden og hadde superbra feste på slette og i bakkene. Dette styrker min teori om at kunstsnø er MYE lettere å smøre for, enn natursnø. Jeg er nemlig skikkelig dårlig på smøring. :)

Heia preppemannen og alle de frivillige som står nattevakter å passer på snøkanonene på golfbanen!

Blandt gress, søle og kunstsnø trives jeg godt :)


Mine superfine ski! De er egentlig klassiske, men med skøytestøvel gjør de relativt frivillig en skøyteskijobb.


Fiiine ventegutten min!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Oppegård golfbane



-------------------
My second cross country skiing session today!
I had a bad fall, but other than that, it was good to finally be able to ski close to home!
My son was so patient waiting for his mum doing her thing :)

Kommentarer