iPAD, jeg MÅ ha en slik en

Nå er det bare å spare penger. I juni kommer iPad!
Hvor mye den vil koste er vel usikkert, men jeg vil tippe et sted mellom iPhone og iMac, kanskje rundt 6000,- med 32 gb.

Det er selvsagt internett på den, skrive går som på iPhone. Enkelt! Mail og Office kan installeres

Jeg kan forestille meg å sitte i møter å jobbe rundt en slik skjerm der alles fingre kan delta, skyve, dytte, pinche, skrive... spennende!

Fin å surfe på også!


Se film på toget vil nok bli en langt bedre opplevelse. Nå kan NSB komme så sent de vil. I'll be entertained!

Ny fet kalender!


Kjenner du iPhone fra før vil du bruke nøyaktig 0 sekunder før du føler deg hjemme.
Bøker, aviser og blader blir selvsagt også bra å lese på denne. Jeg vil ha abbonement på engelske hageblader! Kan da sikkert få dem samme dag som i England?

Hvis jeg skal klage, så må det være at jeg helst ville hatt telefon og kamera også. Men man kan ikke få alt heller dah :)

Kommentarer

Snuffeldyret sa…
Ha ha jeg humret godt da jeg leste hva den nye dingsen til Apple skulle hete. Pad..litt morsomt.
Ser for meg misforståelsene; kan jeg låne pad`en din? Brukt pad til salgs..

Ok jeg er litt fnisete idag ..