Opp i luften og ut til Jamie

I dag har vært en fiin dag! Vi startet dagen i bassenget. Det er så dypt så Jacob ikke kan stå, han MÅ svømme, og det er litt nytt. Han var superflink og svømte en lengde i ett uten pause, 2 ganger på rappen. Veldig stolte alle 3!!

Etterpå gikk vi litt hver for oss. jeg i Regent Street, og gutta på Science Museum. Jeg hadde time i Apple Store, og dro dit med vakre hvite iPhonen min som heter Geenie. Hun har siden jeg kjøpte henne, krakkelert i plasten, og skjermen har blitt ripete. Etter litt frem og tilbake og tricky spørsmål jeg besvarte så ullent jeg kunne på (har du mistet iphonen i bakken? ehhh jeg troooor ikke det ;), kom doktoren frem til at dette var en garantisak. puhhhh. så da fikk Geenie reise til de evige telefonmarker, og jeg fikk en helt flunkende ny Geenie, og et 20 min kurs i hvordan ta bedre vare på sin iPhone. Mer eller mindre frivillig kjøpte jeg sånn beskyttelsesfilm og et flott nytt glitrende skall. hun heter nå The Sparkling Geenie!!

Etter dette var dagen litt reddet, men også litt lost. Ingen kontakter, musikk eller apps... gleder meg til å fylle henne oppigjen!!

Jeg møtte gutta på Waterloo og vi satte nesen opp i The Eye.
Ingen av oss har kjørt den før, og det var utrolig spennende!!












Etter en flott runde med masse titting og peking, ble vi enige om at jeg skulle få true igjennom mitt restaurant ønske. Min åhh så store favoritt: Jamies Italian. Pål og jeg har blitt trollbundet der før, og jeg spiste der tidligere denne uken!!!! namnam. Jacob som er vrien i matveien, ærklærte dette for den beste restauranten i London! Det beste er at selv om de huser mange gjester, smaker maten skikkelig hjemmelaget!!
Koselige lokaler på Canary Warf! Neste uke, åpner de en restaurant i Covent Garden. Litt mer sentralt!


Jeg liker badet og :)



Deilig laaaangstekt stuffet baby chicken med deilige sopp og poteter!!



I morgen skal vi hjem, enten vi vil eller ei!! Blir superfint å komme hjem til Bilbo og hage!
Håper Bilbo har vært snill med mine snille foreldre som har passet ham!!

Location:Widley Rd,Paddington,United Kingdom

Kommentarer

IngunnBW sa…
London Eye er en opplevelse av de sjeldne :) Formidabel utsikt! God tur hjem til Bilbo :)
Lin sa…
Jah det var det virkelig! Også var det ikke så ille dyrt som jeg trodde. Var vel rundt en hundrings pr pers :)

Bilbo er såååå god og myyyyk!