Dag 1 Torsdag - Slottsfjellfestivalen 2010







Her er det jeg rakk over:
Mine karakterer i parantes (0-10)

Susanne Sundfør (7-)
Festivalens åpningsnummer. Veldig mye mer action og fart enn jeg har sett henne med før. Gitarister som hoppet rundt, bra lys og svære tøystykker på øyevippene gjorde susen.

Dum dum girls (6)
Litt kjedelige, men musikalsk flinke. Vi kjedet oss litt og ble stående å snakke i stede.

Mhoo (8)
Disse jentene er supersøte!! De er flotte unge musikere fra Vestfold innen country/Bluegrass genren. Det ble skikkelig liv og energi! Gleder meg til å se dem igjen på Veierland Festivalen!

Twin Atlantic (9-)
Disse skottene er skikkelig ernergiske. Jeg elsker musikken og særlig at de har inn mye taktskifter og kule småpauser i låtene. Full fart og morro og fiin utsikt!






Volbeat (5)
Veldig dyktige litt sprø dansker. Ikke min genre, men bra alikevel! Og dagens beste scene!!





Belle and Sebastian (9)
Sååå utrolig fine de var!! Belle virket på en måte helt malplassert, men alikevel så riktig. Jeg synes nok hun kunne fått ennå litt mer plass!

Cumshots (1)
Bare brååååååk!! Litt show og dah :)

Sivert Høyem (5)
Som Madrugada om du likte dem. Melankoooolsk!

En alt i alt bra dag!
Veeldig humplete hjemtur, men sånn er det bare!









Kommentarer