Dag 2 - Fredag Slottsfjellfestivalen

Dag 2 ble en flott solrik dag med litt regn på tampen!

Dette er artistene jeg fikk med meg med min karakter i parantes (0-10)



Hurra Torpedo (3)
Ikke min greie. Christoffer Skau og en annen fyr slår med slegge på hvitevarer i treningsdress mens de stadig viser rompa bar. Bare Egil synger vokal. Alt er coverlåter man kjenner fra før.

Lenka (8+)
Søøøte Lenka innfridde! Australias svar på Marit Larsen.

Rox (9)
Virkelig rå dame! Flott glad negresse med flott stemme, deilige låter og kule mooves!! Hun er virkelig ei jeg skal researche mer!!!



Heyseed Dixie (8)
Veldig morro contryish cover av kjente låter! De er fra USA men hadde flere norske låter. Steike så morro. Vi fikk ikke med oss alle låtene dessverre, så disse må også sjekkes ut hjemme!

Donkeyboy (8)
Morro med de kjente låtene, og kos de ikke såå kjente låtene. Veldig sjarmerende gutter, og jenta de hadde med var visst skrekkelig poppis hos gutta. Vi jentene synes det var rart hun ikke hadde undertøy på, men oss om det :)



Giggs (4)
En kul neger som sang rap etter en CD som hakket. Roste hustlere og hadde teite tekster.

Ingenting (6)
Grei kvalitet, men litt sjeli!

Kelis (7)
Dama er kuuul!!! De sleit skrekkelig teknisk før de kom i gang. De hadde et par låter som tok heeeelt av, resten av tiden sto alle med haka på knærne og titta på et skikkelig fett lasershow!!!

Deilig rolig tur hjem, ikke noe hopping!!

Kommentarer