Dag 3 - Lørdag - Slottsfjellfestivalen





Puh siste dag av den flotte Slottsfjellfestivalen er over. Slottsfjell er sliten nå, og det er vi og!

Her er dagens konserter og karakter fra 0-10 i parantes.

Veronica Maggio (7)
Hun er så søt og kul denne dama. Med en søt kul på magen leverte hun sine saker, men ikke mer heller :)



Kvelertak (1)
Gosh for et bråk. Ikle min greie!

Lissie (6)
Veldig søt jente, noen bra låter, men jeg ble aldri helt sjarmert.

Uncle Deadly (6)
Jeg synes det var litt nedtur at Morten Abel ikke stilte. Kult med de fleste av låtene, men ble fort kjedelig. Litt tamme låter og ikke mye spennende som skjedde på scenen.

Karpe Diem (8)
Gutta leverte virkelig og det tok helt av med Stjerner i øya og andre store hits som alle kunne synge til!


Ila Auto (10+)
Sååå stas dette var!!! Masse humor og energi. Jeg lo og sang om hverandre, og nikoste
meg. De har en utrolig fin komunikasjon med publikum. De fikk oss ned på huk mens vi sang En grevling i taket uten lyd, alle mimet, bandet og. Også plutselig satte musikerne opp volum og fart og alle skøyt i været og gaulet høyt og skingrende, mens vi lo godt av hvor teite vi sikkert så ut :) tuuusen takk Ila dette var morro. Som i fjor og året før der!!



Teenage Fanclub (7)
Disse er angivelig innspiratorer for mitt favorittband Snowpatrol, noe som gav endel forventninger. Det ikke pålangt nær så rocka som SP, men heller litt sånn happy hippy -ish





Dinosaur Jr. (4)
Dette var kjedelige greier synes jeg. Jeg var litt preget av Ila Auto, og derfor vant disse aldri meg. Han ene gitaristen så ut som Gandal, så kanskje litt mer Dinosaur enn Jr :)

Mew (6)
Profft levert, men vanskelig å høre vokalen. Synes dette ble maskinelt levert.




De siste to timene var det tomt for toalettpapir. Det er teeeeit!

Tusen takk flotte Slottsfjell, alle artister, Pål, Marianne, Anders, Eline, Øyvind og Øyvind for en knall helg!!!
Er også heldig som har fått hundevakt av Jacob og Jacobkompis Unn!!

Farvel for denne gang og på gjensyn Slottsfjell 2011!!!




Her ser du et lite klipp fra en av mine favoritter Lenka (Aus)

Kommentarer