Snart hjem

Hjemturen står og spøker i bakhodet. Regninger, rot, skifting på senger, enorme mengder skittentøy og mye annet venter der hjemme. Men også klar fuktig godtluktende frisk luft. Det gleder vi oss til!!! Og haging!!!!! Rosene mine blomstret helt fantastisk sist jeg var hjemme, så jeg må nok hjem å stelle litt og plukke inn til alle nattbord!!


Vår faste plass på Lichnos stranden!




Nydelig utsikt fra den gamle borgen over Parga. Utsikten utover det stille havet og månen som speilet seg i det, var mye flottere, men kameraet synes det var for lite og ville ikke :(




Vakre vakre Magdas Apartments!




Nekromanteion of Efyra. Dette er stedet der etterkommere kunne komme å snakke med sine døde. Man måtte først spise en mengde suspekte urter bla Lupiner, deretter ble man ført ned i en mørk kjeller der man angivelig kunne få spørre orakelet Hades og de døde om råd om fremtiden. Man fikk siden ikke snakke om dette til noen. Hmmm dette høres jo ut som juks og fanteri? Lupiner er ikke akkurat kjent for å gi gode effekter. Alt dette og de vakre ruinene er fra 400BC.




Disse utrolig vakre solnedgangene tar bare helt pusten fra meg!!!




Min nye dille!!! Gresk yoghurt med honning!!! Namnamnam!



Tok et par frokoster før den satt, men nå elsker jeg det!!!

Kommentarer

solfrid sa…
Da veit jeg hvor vi skal dra neste år;)
Lin sa…
Jah.. bare si ifra om du trenger tips til knall hotell og bra service! Vi skal tilbake om kort tid :)