Sykkeltur til jobb

Jeg er ingen treningsfantast... jeg vil kanskje også protestere på tittelen mosjonist. Hovedgrunnen til dette er at jeg ikke liker å trene. Jeg får dog lett diller. Jeg fikk skikkelig dilla på svømming en periode og pådro meg noe trøbbel i hofta. Fikk dilla på langrenn og skøyting - trøbbel med hofta. Prøvde løping - beinhinnebetennelse. Blæh...

Så nå skal jeg fillern meg lure denne dumme kroppen.
Selv om det treningsmessig ikke er optimalt skal jeg trene forskjellige ting.

1 dag i uken sykle til jobb
1 dag i uken danse Zumba
1 dag i uken styrketrening enten på jobb eller på Elixia

Så da håper jeg dette forhindrer lengre sofaopphold med beinet høyt :)

Jeg er allerede igang og koser meg foreløpig :)
Her er dagens sykkeltur til jobb!

Kommentarer

Jan Sølve sa…
Nesten 19 km/t i gjennomsnittshastighet er veldig respektabelt!

Men husk at sykling til jobb når du har hjemmekontor ikke teller da :)
Lin sa…
Åhhh synes du det? Så fint! :)
Jeg sliter skikkelig med oppoverbakkene. Tuuungt!
Får håpe det kommer seg utover høsten!
Vet liksom ikke om jeg skal gire skikkelig ned og laxe oppover, eller reise meg opp og ha tyngre drag??

Nå er det visst slutt på hjemmekontor for en stund :)