Beste jenteapps - iphone applikasjoner for jenter

Jeg er som kjent ei jente/dame/kvinn/mamma/frue og her er mine favorittapps for iPhone i jentegeneren. Dette er altså apps som de fleste gutta IKKE finner nyttig! :)
Dette er i hovedsak apper for de som liker å følge litt med i makeup og mote.

0. Elixia
Jeg har sagt det før og sier det igjen! Denne appen er knallbra! Og er du som meg Zumbajente og trener på Elixia er denne uunværlig! Nå er den egentlig ikke med i denne listen da den liksom er like stas for gutta som oss jenter :)





1. Pixiwoo

Denne appen er egentlig et knippe instruksjonsfilmer for hvordan legge alt fra vanlig dagmakeup til helt crazy catwalk sminke. Jeg fikk skikkelig dilla på denne en natt og lærte en masse. Ble dog litt dyrt da jeg måtte ut å handle noen nye koster og litt nye produkter :)
Om du og blir hekta eller ikke har iPhone, kan du følge de britiske jentene i den utrolig populære bloggen dems her >


2. Zara
Denne appen bruker jeg mest for innspirasjon. Den viser de fleste av de nye plaggene som renner inn i butikkene til Zara. Jeg ser mest i lookbook og finner der nye måter å sette sammen mine allerede eksisterende garderobe :)
Det er en irriterende bestillfunksjon der som ikke fungerer i Norge, så jeg er litt irritert over at de ikke bare fjerner det for oss.



3. TopShop
TopShop kommer som kjent straks til Norge og jeg GLEDER MEG! Intill de er her trøster jeg meg med denne appen! Den har mye bilder og endel filmer.




4. HM
HM-appen har det meste. Finn nærmeste butikk. Gode tilbud til deg. Siste trender. Masse bilder og litt filmer. Fin tidtrøyte!




5. Yoga
Denne appen gir deg alt fra korte enkle programmer til lengre tunge workouts. Det er en fordel om du har trent litt Yoga tidligere da instruksjonene er litt sparsomme. Den spiller musikk, viser et bilde av "the pose", og gir deg beskjed når du skal bytte.




6. Ellos
Denne appen har skikkelig bra brukeropplevelse. En av de beste butikkene. Her kan du enkelt legge produktene i handlekurven, og siden du allerede er logget inn når du starter appen er du to klikk unna godkjenn bestilling. Nesten for lett....
Som du kanskje vet fra før er Ellos gode på sportstøy inkl addidas, bra priser på ok sko, Esperit og noe Zara Home. Me like!




7. Style.com
Style.com må være en god fashionista app. Her får du bilder fra alle de røde løperne, kule festene og catwalken. Masse videos fra de siste moteshow og lenker til gode moteblogger.




8. Speedmap fra Dermalogica
De siste 10 årene om ikke mer, har jeg vært trofast kunde av Dermalogica. Jeg elsker produktene deres og de har virkelig gitt min hud og selfølse et skikkelig løft.
Innimellom endrer huden seg litt, særlig i overgang sommer - vinter og tilbake, så da bruker jeg denne appen for å sikre at jeg har de rette produktene. Litt sært sikkert, men nyttig for meg :)




Andre jenteapps jeg har, men ikke anbefaler like sterkt er:
Glamour, Vogue Stylist, Makeup, makeup hair, ebay, IKEA og Vanity Fair. :)

Har du noen anbefalinger til meg? Noen jenteapps du har jeg har gått glipp av, blir jeg veldig glad for tips!!!!
.

Kommentarer

Snuffeldyret sa…
Jeg liker Indiska sin! Har også TopShop sin, men den kræsjer hele tiden. Utrolig irriterende!
Også digger jeg; chanel, Tiffany og Finn polet..
Lin sa…
Oi oi oi! Her kommer det tips på apper jeg ikke engang har hørt om! Spennende! Finn polet har jeg, og bruker den hyppig. Spesielt kjekk når man skal på hyttetur og liker å handle lokalt. De andre skal jeg teste ut asap!!! Takk Snuffeldyret!
Irmelin sa…
Skrev nettopp om mine favorittapplikasjoner! Vi har H&M som felles favoritt.