Foundation med dewy look


Den siste tiden er perlemor effekter, dewy / fuktet utseende og glitter tatt helt av innen bodylotions og ansiktsprodukter.
Huden skal se fresh og nydusjet ut. Det kan se flott og sunt ut, men er lett å overdrive så det heller virker litt oljet, fett og overdrevet. Som ikke er like stas.

Jeg liker plutselig ikke lenger min eksisterende heldekkende maskeaktige ID BareMinerals pulver og var på jakt etter en foundation som ikke kaker seg i huden. Jeg var inne i et halvt dusin parfymerier og prøvde alt damene pekte på ... uten hell.

Så som en slags siste utvei ruslet jeg en dag innom Makeup Store på Byporten i Oslo. Jeg spurte damen, og hun pekte på Wonder Powder. Jeg var allerede sminket og foundert, så jeg ba om å få komme tilbake usminket og om hun kunne legge foundation på meg, som jeg så kunne ha resten av dagen. Bare for å sjekket at den funket.
Jeg kom tilbake dagen etter og en meget hyggelig kar la denne på meg. Og etter to titt i speilet var jeg overbevist :)
Den er superfin. Den er ikke helt dekkende og din hud synes igjennom, men på en god måte. Jeg legger et litt tykkere lag på eplekinnene slik at de får er litt fuktet preg. Veldig fint synes jeg!
Det er rart at den er pulver, for den føles mer som en flytende foundation.
Anbefaler denne!

Les en test av den her >

Kommentarer