Fantastisk deilig høsttur og blåbær!

I dag sto Bilbo og jeg tiiidlig opp og satte nesen mot Bøleråsen her i Langhus. Det er liksom det beste utgangspunktet for tur synes vi. Vi går opp på et litte fjell og da slipper vi unna det meste av søla.
Bilbo synes det var superstas helt til jeg tok frem blåbærpellern, da falt halen fort. Åhhhh nei, det er kjeeeedelig!

Det er så vakkert i skogen nå, fortsatt grønt og flott, men også mange fine høsttegn.

Det er ett eller annet ur-gen i meg som elsker sanking. I am a gatherer :)
Det er IKKE Bilbo, iallefall ikke annet enn alt rusk og rask som henger i pelsen hans.

Lyngen blomstrer så fint nå!

Veldig masse blåbær på fjellet vårt, men du får ikke vite hvor :)

Naturen lager perfekte komposisjoner!  Jeg har ikke greie på sopp, så om du kjenner navnet på noen av dem, setter jeg pris på kommentar!

Sååå søt!


Kan vi gå nå?


Kommentarer