Ramme Gård til helgen

Ja så er det altså duket for ny åpen hage dag på Ramme gård i Vestby.
Jeg skal dit, og jeg har fått lurt med meg mamma som skal dit for første gang. Håper ikke hun blir skuffet! :) Jeg har kanskje skrytt det heeelt opp i skyene de siste årene. :)

Les mer om helgens hagedager her >

På hagedagene selges som regel grønnsaker fra gården, kaffe, kaker, snitter, kunst og ikke minst planter!!! Planter du ikke får andre steder. Særlig gode er de på Magnolia og Rhododendron.
Pass på å spørre hvor gammel Magnoliaen er og hvor lenge det er til den blomstrer før du handler. Det kan nemlig fort ta noen år. :)

Se listen her >

Det er utrolig spennende å følge disse utrolige beddene gjennom sesongene. Den hvite skjellsanden lyyyyser opp stiene på Ramme. Bare ring meg om du har litt Skjellsand til overs :)

Hagen heter Havlyst og der ute lokker havet :)

Kommentarer

Stein sa…
Flotte bilder fra en vakker hage!
Nå er det 1,5 år siden jeg sist var på Ramme, så skulle gjerne vært der i helgen, men til våren!! :-D
Kos dere på Havlyst!
Mari Anne sa…
Å, det kommer alltid noe i veien når det er åpen dag på Ramme. Neste år...
Jan Sølve sa…
Når faren min likte det, kommer helt sikkert moren din også til å like det! :)