Februarfrøsådd - Litt tidlig ute med frø sådd i år også!

Jah, nok en gang går jeg i gang før tiden med masse frø.
Jeg har gjort det før, og deretter lovet meg selv at det skal jeg _aldri_ gjøre igjen. Så her står jeg dah... :)
Vel denne gangen har jeg noe jeg ikke hadde før! Drivhus!
Håpet er å få igang en ovn der ute i midten av mars og flytte mye av sådden ut dit. Holde 15 pluss har jeg tenkt. Så får resten starte inne og gå rett dit i stede for nedom planterommet.

Om noen tror dette er en mindre smart ide... please help! :)




Her er Februarlisten:
Vicia faba - Broad Bean Bunyards Exhibition
Vivia faba - Broad Bean Crimsom Flowered
Vivia faba - Broad Bean Express (er vist superrask of får i snitt 34 belger pr plante!!!)
Agurk Picolino F1
Oenothera Lemon Sunset
Stokkrose - Creme de cassis
Kamille - Matricaria recutita
Teucrium chamaedrys

Tomater
Sungold F1 (til utedyrking)
Red Cherry - tidligtomat til drivhuset. Angivelig høste fra juni??
Cristal F1 - resistent mot ALT står det på pakken
Marzano Lungo 2 - koketomat - tomatsaus her altså!
Michaels lilla - Fått hjemmehøstede frø fra snille Michael i Brighton. Veldig stas å få slikt og takk til Unn som har transportert dem hit til meg!

Kommentarer

Mari Anne sa…
Veldig god ide spør du meg.