Hjem til hagen og høsting av grønnsaker

Jeg er heldig! Mamma og pappa har ikke bare passet hund og sønn glitrende, de har også vannet og fulgt opp hagen. Til og med plantet nytt! Jeg er kjempeheldig!

Så å komme hjem var superstas! Alt var i bugnende live og så flott!
Vi sendte ut gressklippern og jeg luket litt i kjøkkenhagen også vips, så var hagen perfekt!

I morgen funderer jeg kanskje på å lage en ny film fra drivhuset og kjøkkenhagen. Vise stolt frem bønnehøsting!

Her er dagens fangst!
Her er den største miniagurken så langt! 321 gram! Og jeg kan love deg at den er supersøt og kjempesaftig! Den skal nok nytes med salat, spinat, bønner og sukkererter som skal høstes i morgen!

Teproduksjonen er i gang. Kamille er en deilig beroligende te til kvelds. Før pleide jeg å ha i litt sitronmelisse og honning. Nå om dagen mest sitronmelisse og stevia. Veldig godt! Ja også er det supergodt med ingefær i. Det er ikke like lett å få fatt i kortreist ingefær, men pytt sann!

En Poppius rose som nå står i full blomst et par kvister kattemynte og litt marikåpe!
Ha en koselig kveld!

Kommentarer

Nå ble jeg jammen misunnelig på grønnsaksproduksjonen din! Tror jeg må få på plass ennå større potter til agurkene, de er så vidt kommet i blomst....

Og teproduksjon, jammen er du produktiv :-)
(PS, om du har et sted å sende mail, så har jeg et par koselige Rammebilder hvor du var et godt plassert motiv da gjengen på omvisning kikket utover dalen)
Turid sa…
Du verden, det går unna i hagen hos deg :) Det går noe tregere her, men de første reddikene er da høstet og fortært og 3 runde sådd.
Nyt hagedagene.
Lin sa…
Grethe: Min mail er: lin@paal.org og jeg tar gjerne i mot bilder!! :)

Tua: Jah her går det unna, men mest i drivhuset dah! :)