Godt skrevet hage og natur -stoff -- Lesetips



Jeg leser mest blogger.
Daglig blir jeg foret bloggposter på 5 språk fra ivrige entusiaster rundt forbi. Ofte skrevet som en slags dagbok. Som kjent leser jeg ikke noe særlig nyheter. Eller noe annet for den sakens skyld.
Dermed kan man vel si at jeg ikke er så opptatt av korrekt grammatikk, vakkert språk og gjennomtenkt ordvalg. Innholdet er viktigere enn innpakningen tenker jeg. Denne bloggen er et eksempel der innpakningen har siste prioritet ;)

Kanskje derfor ble jeg helt henført når jeg leste Internettmagasinet Harvest. Fine Marianne sendte meg linken: harvest.as
Jeg må si jeg er overrasket over hvor begeistret jeg er for dette godt skrevne vakkert designede Harvest.
Har du lest det?

Der får man altså nerdete hageprat pakket inn i vakkert språk med lekre bilder.
Jeg leste i starten bare hageinnleggene, men leser meg stadig over i andre men alikevel nærliggende sjangere.

Harvest er tenkt som et leirbål, der man forteller gode historier om mennesket og naturen. Foreløpig virker det ganske mansstungt, men det er vel kanskje de som sitter ved bålet og skryter også ;)

God lesing er det iallefall og jeg anbefaler det så gjerne!

Bildet og teksten er fra Sivert Falkeid for Harvest




Kommentarer

hagen vår sa…
Hei Lin! Takk for tipset har vært inne og lest. Drar tilbake dit. Anne
Lin sa…
Så bra Anne!

Lin