Klarte jeg nyttårsforsettene fra i fjor???

Her er fjorårets forsetter og hvordan det gikk: 


Fortsette med:
FAIL: Ha ennå mer / oftere gjester (venner og familie)
FAIL: Henge mer med venner ikke bare familie
FAIL: Lage sunne middager som Jacob liker
FAIL: Løpe med Jacob 1 dag i uken
WIN: Være avholds
WIN: Kjøkkenhagen (morro morro)
WIN: Turer til mitt vakre England
FAIL: Sykle sti med tøffe kjærsten
FAIL: Arbeid i frivillighetssentralen (gir såå mye)

Slutte med:
WIN: Trafikkbøter - kjøre for fort
WIN: Jobbe for mye overtid

Starte med: 
WIN: Le mer
WIN: Selvforsvarskurs
WIN: Føre budsjett og oppdatere det jevnlig
WIN: Jobbe med mørke-redselen min
WIN: Kjøpe få klassiske klær i stede for mange billige uten snitt og kvalitet
FAIL: Bli flink til å hakke løk
WIN: Gi litt mer F

11 av 18 forsetter er altså gjennomført. Det er jo ikke krise dårlig selv om det så litt tynt ut i starten!

Ellers var året 2015 ganske så knall!
Av de beste tingene er helt klart Dale Carnegie Kommunikasjon og ledelse kurset. Jeg har hatt en utrolig reise og lært så veldig mye. Har rett og slett latt kurset forandre meg ganske mye!. Fortsatt blond dah! ;)

Kjøkkenhagen produserte godt, selv om vi ikke rakk å spise opp alt. Det gjør vondt å se mat bli dårlig fordi vi ikke spiser den opp. Skjerpings.

Jeg har hatt 4 eller 5 Englandsturer (whos counting) og jeg har virkelig kost meg. Endelig har jeg også blitt kjent med Nord England!

Jacob stortrives på skolen og det er en fest i seg!!!

Pål og jeg har begynt å ri og det er utrolig stas!


Helse har blitt ett hått tema i vår familie det siste året og det er virkelig ikke noe stas. Måtte vi få slippe unna i 2016! 


Kommentarer