Deilig morgenfotosafarii Ås

Noe av det aller beste jeg vet er å stå opp før solen og gutta på huset. Lage kaffe, varme opp bilen og pakke med kameraet.
Jeg kjører ut tiiidlig og har noen ganger planlagt hvor og hva jeg skal ha som tema. Andre ganger bare kjører jeg rundt på måfå. Jeg får som regel like mange gode bilder uansett hvilken jeg velger.

Denne morgenen startet jeg klokken åtte og siste bilde er tatt i tidtiden. Så her ser du hvordan fagene utivker seg utover desemberdagen.

Bildene er tatt som en del av neste ukes lekse i fotokurset jeg går. Temaet da er frost.
Åseika er majestetisk og er flott nesten uansett hvilken himmel!
Ikke like vakker, men står litt mer for seg selv midt i en åker. Denne står på Kjerringjordet i Ås.
Stooor og vakker!

Jeg kjørte bort til Årungenstia for å la Cleo strekke litt på bena
Årungen rostaduin ligger stille og forlatt for sesongen
Mange myke åser gjør Follo til Norges Toscana!

Kommentarer

hagen vår sa…
Hei!
Dette var det morsomt å se. Eika på det første bildet var treet vi så fra stuevinduene. Du står nesten med ryggen til huset vi bodde i, Damsgården. Har aldri tenkt på at Ås er Norges svar på Toscana, men jammen har du rett. Veldig vakre og stemningsfulle bilder.
Ha det godt! Anne
Lin sa…
Hehe, så morsomt Anne!
Toscana er egentlig ikke min sammenligning. Når vi flyttet hit til Follo kjøpte vi en vakker bok kalt Eventyrlige Follo med masse vakre bilder. :) Den er superflott og anbefales!