Hafjellturen vår

Fra Hafjell

Så var to ukers halvsammenhengende vinterferie over for vår del. Jeg har fått vært på tre hytteturer, 11 skiturer i 15 timer og blitt kvitt 6217 uønskede :)
Antall alkoholenheter har også vært laaangt over snittet, men det refererer jeg ikke her :)

Hafjell var akkurat like bra som i fjor.
Jeg fikk gått min første tur til Nordseter, og spist og drukket hos de utrolig koselige danske folkene på kafeen der. Fikk nesten gått meg bort i blåsten på søndag. Fikk kost masser med fine 3 mnd gamle Helle. Fikk spilt "Games" (kort). Sist men ikke minst, fikk vært sammen med masse gode venner!!!
Dette var en skikkelig stas helg!
Vi kan like gjerne bare booke inn neste år med en gang!

Nå skal jeg forsøke å ikke blogge om skiturer før søndag! Da skal Anne og jeg vifte rundt i Nordmarka. Fra Mylla til Sognsvann!

Se flere bilder her >

Kommentarer