torsdag, august 06, 2009

Kjøkkenhagen produserer!

Denne salaten er god. Smaker ikke veldig mye, men er rundt og god. Man trenger ikke issalat ved siden av, slik jeg må med mange andre røde salater. Kjøpte den på Langhus Hagesenter, uten navn :)

Tomatene begynner å dukke opp. Fortsatt grønne, men er på vei, masse blomstring pågår, men jeg tror kanskje at mye har regnet bort. Har mange planter i år. 4 sorter; Sungold, Moneymaker, Gardener´s Delight og Tigerella

Sukkererten Noorman.
I fjor hadde jeg den lave sorten Grace som ikke produserte noe, i år, denne som er helt super. Knallstor avling. Plukker hele tiden, kun til snacs dah :) Noorman heter denne og er en av de vanligste å få kjøpt i Norge tror jeg. Kanskje det mest vellykkede i kjøkkenhagen i år.


Eple Malus Domestica "Akerød Hassel" innkjøpt i fjor, står klar med 13 kart. Om den klarer å få alle spisbare vet jeg ikke, bare blomstene er verdt prisen :) Jeg elsker fruktblomster!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...