Temusikk

Min mann mener at når jenter gjør jenteting, ja så setter de seg i sofaen med et teppe, bena godt oppi, en kopp te, dempet belysning, lass med t-lys og vakker rolig musikk som fyller rommet.
Jeg lurer på hvor han har det fra?
;)

Dette er musikken jeg hører på når jeg gjør akkurat det:


Musikken er skrevet av fantastiske Adrian Johnston som har laget musikk til mange BBC drama. Han har også musikken til en av mine favoritter "Becoming Jane". Musikken over er fra Soundtracket til filmen. Det står å går her trutt!

Jeg håper du tar oppfordringen og koser deg litt ekstra en kveld i denne kulda. Ja og teen kan naturligvis byttes i en god vin :)

Kommentarer

Elin sa…
En av de beste tingene med å komme hjem sliten etter trening, er å få kose seg i sofaen etter dusjen. Da er det gjerne frem med pleddet ja, og så lager jeg en kaffe latte, amerikano eller te. Ved siden av lager jeg et knekkebrød/skorper/kavring med brunost. Det er så innmari godt!
Rosinen i pølsa er hvis et nytt Bonytt ligger i posten også! :-)