Vakkert i hagen

Pil blir stadig mer trendy i hagebildet. Jeg har noen naboer her på Langhus som også er igang med gjerder, kanting av bedd osv med pil. Jeg har vurdert det selv da jeg trenger et koselig gjerde rundt kjøkkenhagen.
Jeg har bladd i blader og lett litt etter hvordan jeg best går frem.
Så plutselig kom jeg over denne websiden. Utrolig mye fint! Jeg har aldri tenkt at en statue i hagen kunne passe hos meg, men nå er jeg ikke lenger så sikker!
Om du synes de var fine, ta en titt i galleriet på Caroline Gregson sin side og se flere. De er kjempesøte!





-------------
Willow is growing more popular every year. At first I thought it would pass quite quickly. But it didn’t.
And now you can get one of these wonderful statues for your garden.
If you like these, go see Caroline Gregson page and gallery. I certainly love them, and since it is given that the shipping cost will ruin me, I’m trying to convince myself that I don’t need at least two of these in my own garden.

Kommentarer

Anonym sa…
Oi - de var flotte. Og antakelig adskillig enklere å ha med å gjøre enn mine stylterotter.