Testvinnere innen Hud, hår og makeup

Hvert år handler jeg inn relativt mye hud og hårprodukter.
Da huden og håret mitt tror de er en oljefabrikk, er det svært få produkter jeg faktisk kan bruke. Jeg har brukt lass av penger på å finne ut de produktene jeg nå er dus med.

En av de tingene som jeg har satt mest pris på er InStyle sin årlige kåring av beste produkter. Hvem vet, kanskje er de kjøpt av produsentene, men de siste fem årene når jeg har fulgt med, virker de ganske spot on. De har med produkter fra 20,- opp til 2000,-
Jeg har tenkt å følge flere av årets anbefalinger! :) Se hele resultatlisten her >

Her er produktene du ser i bildet over, med priser fra Strawberrynet.com(fri frakt) og boots.no Produktene har alle vunnet i sin kategori.
Fra venstre:

Dermalogica dag krem Active Moist 261,- NOK
Perfekt for oljefabrikker med uren hud som meg, litt lite fuktighet for de med tørr hud. Jeg har brukt den fast i over 10 år og går virkelig god for den!

Guerlain sin Teracotta Bronzing powder 301,50 NOK
Denne har jeg fått anbefalt fra øst og vest i mange år. Et fast pudder i forskjellige fargenøyanser som det er utrolig lett å få et naturlig resultat med! Jeg har nå pga skrall økonomi endt opp med No 7 fra Boots, den er helt grei. Gleder meg dog til jeg kan gå tilbake til denne fra Guerlain!

Soltan solserie fra Boots fra 100,-
I norge koster ansiktskremene rundt 100,- og 150 ml faktor 15 ligger på rundt 200,-
Jeg for min del ville kanskje ha sverget til Biotherm om jeg alikevel må opp i såpass pris. Men Biotherm vant dog ikke testen :)

Curl conscious shampoo 207,- NOK
Sjampoen heter Curl conscious og er fra fantastiske Bumble and Bumble. Jeg har selv testet shampoen, balsamen og kremen og digger den. Koster ca 210,- på Strawberrynet. Jeg har nok prøvd alle produktene til Bumble and Bumble, og anbefaler dem alle!!! Blodfan! :)

Touche Eclat 291,- NOK
Denne YSL Concealeren har vært superpop og enetronende i på markedet i mange år. Den eneste som ikke kaker seg på meg! I like! Denne har jeg også sett til god pris på flyet, iallefall på Ryanair :)

Husk at om du handler på nettet fra utlandet må du holde deg under den dumme 200,- grensen for å slippe mva og tollbehandling. Ikke alltid like enkelt, og ofte lønner det seg fortsatt, men greit å regne med! Se denne kalkulatoren for å regne ut hva du må ut med. Du må klikke på den røde knappen for å få med mva. :)

Om du har noen produkter å anbefale er jeg lutter øre!

Kommentarer

Dermalogica dag krem Active Moist
har jeg også stående i baderomsskapet mitt nå! :)
Finfin krem...
Ladybird sa…
Elsker skjønnhetstips, hverdagsluksus er den beste luksus ;)