Bambuspinner til tomater og ertblomster på Biltema

Vi har fått vår helt egne Biltema på Sofiemyr! Jeg var der tidligere denne måneden og handlet endel hage, planterom og tegnegreier. Da kjøpte jeg også Bambuspinner. 5 stk 150 cm lange, gode og tykke. Selges i tre farger, grønnlig, rødlig og vanlige. Til 15 kr pakken. Genialt!!
Jeg har tegnet inn nye klatrestativ til både tomater, sukkerter og erteblomster. Jeg tenker å sette dem på skrå og flette dem sammen i hverandre, eller noe sånt!

Kjørte innom i dag og kjøpte en haug til :) koster jo ikke noe, og gir et naturlig ryddig utseende.
Bilder av ferdige stativ kommer senere i påsken :)

--------------------------------

Her kommer noe av min innspirasjon:
























Kommentarer

Trine sa…
Takk for tipset. Må nok på biltema etter påske :-)
Hip Spaces sa…
Oi så gøy!!! Takk for gode tips. Nå blir det tur til Biltema og fletting av bambus :-)