Evaluering Detox - Faste


Så er den altså over. Jeg syns faktisk det er litt trist!
Tilbake til hverdagen med dårlig samvittighet. Det har jeg IKKE savnet!
Jeg savner dog måltidene med familien min. Jeg sitter ved bordet når de spiser og sutter på juicen eller sugerøret mitt, og føler meg utenfor. Jeg prøver å få Jacob til å spise vår mat, så da får jeg søren meg delta selv. :)

Dog skal denne Detoxen gjenntaes, iallefall en gang pr år.

Dag 1:
Hadde ikke handlet inn alt klart på forhånd, det burde jeg har gjort! Gode oppskrifter, nøtter, frukt, grønt, kylling og fisk må fylle kjøleskap og fryser før man setter igang!
Tenkte MYE på mat denne dagen. Kort tur og 15 minutter Yoga.

Dag 2:
Hodepinen kom sammen med sulten. Fikk stogget sulten med mandler, og begynte å få øynene opp for hvor mye jeg faktisk kunne spise. Mye research av mat og oppskrifter. Litt sliten og daff. Happy over å finne ut at Rismelk er supergodt! Mellomlang tur og 10 minutter Yoga. Vondt i ryggen :(

Dag 3:
Våknet opp uten hodepine og gledet meg over det helt frem til lunsj. Får ikke i meg nok vann. Må være flinkere til det!!!! Hodepine halve dagen. Den blir borte når jeg spiser/drikker, og kommer tilbake 30 minutter etterpå. Sliter litt med konsentrasjonen. Glemmer stadig hva jeg skulle til å si. Koooste meg med deilig bakt laks og bakte grønnsaker til middag!!! Liten tur, null Yoga, litt pusteøvelser og tøying av vooond rygg. Litt mer energi i dag.

Dag 4:
Sovnet ikke i går, ryggen brenner og jeg måtte stå opp halv tre og kapitulere. Måtte ty til 1 Ibux og 1 paracet. Den perfekte coctail når man har vondt. Sinna på pillene, skal jo fjerne slikt nå, ikke tilføre :( Men må på jobb, det er jo viktigere enn Detox. Vurderte i tre sekunder å skippe resten av Detoxen, men slo det fra meg. Trenger det mer nå enn før pillene. Til behandling hos naprapat med ryggen i dag. Gå å legg deg nå sa han, jeg dro på jobb.... ikke såå lurt. Det fine er at vondt i ryggen gjør at jeg IKKE tenker på mat! Nydelig salat fra BIT med laksefilet med ristede mandler til lunsj... Delish!!!!

Dag 5:
Nok en dårlig natt med piller. Pokker ta! Tøying og tøying fem ganger pr dag. Sto på postkontor og intervjuet folk hele dagen, og det er bedre enn å sitte i møter. Gøy er det og! Mer energi i dag! Fikk ryddet skikkelig i noen skuffer og skap. Sånt er digg! Tok lass av bilder av alle de fine hagefuglene mine! Sushi med kjæresten i dag. Kooos, men Sushi uten soyasaus er bare IKKE godt. Smaker ikkeno! Og jeg som elsker Sushi. Det var grei lærdom!

Dag 6:
YES, nå kommer energien!!! Etter en lag kosemorgen med hunden i sengen, noen Smoothies var jeg klar for hvasomhelst!!! Fin dag med null cravings for mat og lass av energi! Ryggen stopper de store utskeielsene. Være flink å tøye nå! :) Knallhumør og god tolmodighet!

Dag 7:
Just a walk in the park mot tidlig i uken. Energien er flott, humøret på topp. Lyst til å gjøre altmulig! Ble en 3 timers tur med familien. Svettet et lass, noe som virkelig var på tide. Det står at man skal trene eller badstue for å svette ut avfallstoffer. Det har jeg ikke fått gjort før i dag. Gosh så våt jeg ble :) Dro hjem og vasket ned huset, dusj og nyydelig grillet kylling marinert i lime, hvitløk og hakket persille. Deilige grønnsakspakker til! Superhappy med dagen og helgen!




Kommentarer