søndag, september 12, 2010

En stor dag - sporingsapp i appstore!

I dag er en stor dag for meg!! I en god stund har vi jobbet med denne sporingsapplikasjonen for iPhone. Nå er den endelig å finne i appstore og jeg er skrekkelig stolt!!! Det er første gangen jeg har jobbet med mobil plattform og det var kjempespennende og lærerikt!!

Vi var så heldige å få 4 utrolig dyktige studenter til å utvikle appene. Selv har jeg jobbet litt med usability, brukertesting og grafisk. Flinke Espen har designet appene!

I appen får du sporet pakker, hentelapp og nærmeste postkontor inkl åpningstider.

Dette er en skikkelig nyttig app, og jeg håper den kan forenkle pakkeventingen for ivrige mottakere og sendere!




7 kommentarer:

Elin sa...

Skal gjerne prøve den, men må jo først bestille et eller annet på web, så jeg har en pakke å spore... ;-)
Lykke til med nye app'en!

Klem

Mokki sa...

Å så kult! Pakkesporing er jo nesten som en hobby å regne når man sjopper på nett... *trykke refresh*

Snuffeldyret sa...

Takk for tipset! App lastet ned.

Eirik sa...

Jeg testet Android-versjonen for en stund siden. Fungerte fint.

Hyggelig at Android-versjonen ble prioritert :-)

I neste versjon ønsker jeg meg en widget som holder seg løpende oppdatert på siste sporing.

Mariaflyflyfly sa...

Knallbra Lin!
Gratulerer så myyyyye! :)

oyhovoft sa...

Siden jeg har noen pakker på vei hit passet det greit å teste ut denne. Og jeg er fornøyd. :)

Lin sa...

Så fint at dere liker den/ synes den virker nyttig!!
Appen har også en "finn nærmeste postkontor" som kan benyttes selv om man ikke har pakke på vei.

Når det gjelder push meldinger/widgets så er det noe alle er enige om at må inn. Det er bare ikke teknisk lagt til rette for det ennå.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...