Høst og vinterklær

I fjor var en kald vinter. Jeg frøys og frøys, ute som inne, hjemme som på jobb.
I år har jeg satt av litt penger til å være litt klokere i klesveien. I min leten etter varme klær faller jeg særlig lett for klærne der Skigutane står bak. Jeg ante ikke at Kari Traa, Åsnes, Bula og Berenberg alle er klær fra Skigutane. Det er vel bare buksene og "Karitråluene" til Bula som ikke er fra Bula USA, men gutta står altså bak resten.

Det er noe veldig norskt, litt humor, lek, klare farger og masse humør bak produktene. I like!
Et annet kjennetegn er at dette er skikkelig teknisk sporttøy i høy kvalitet, samtidig som det ligger design og omtanke bak! Jeg har en eldre ulltskjorte og ulltruse (jada) fra Kari og etter ørtini vask er det fortsatt like helt og flott.
Klærne er billigere enn mine to andre norske favoritter Moods of Norway og Arne&Carlos.
Her er et utvalg av det som har vært, eller er på ønskelista.








Også tar jeg med et bilde av Kari, for hun er så søt :)

Kommentarer