Pynte med lysslynger til jul

Jeg elsker lysslynger og synes det gir så flott lys.
Jeg har funnet litt innspirasjon hos andre nå før jeg setter opp noen av de jeg har liggende på loftet :)

Mamma er så veldig flink med dekorasjoner, og særlig de med lys i :) Denne flotte adventstaken er sååå fin!




Ute utenfor terassedøren har mamma denne lykten fylt med cellofan og en lysslynge stående på ett bord!
Et flott alternativ for oss som ikke har et vakkert tre stående beleilig i syne innenfra, eller ved inngangspartiet.

Denne er så enkel og fin. Mamma har igjen fyllt noe vakkert med Cellofan og lysslynge.
Noe ala denne slyngen har de på IKEA. 




Denne vakre glassstaken er egentlig en svær t-lysestake der t-lyset
hviler på et stativ som senkes ned oppi.
Mamma har tatt ut stativet, og fyllt den med en lysslynge som har runde klare juletrekuler med 1 lys inni hver kule. Superfint!
Denne fikk jeg av mamma i gave når hun nå kom hjem fra Barcelona. Den har store flotte tøyballer rundt hvert lys. Hun har en selv også. Ballene har et mye varmere preg enn dette dårlig bildet klarer å formidle. 




De er kjøpt på flyplassen utenfor Barcelona på en butikk kaldt Natura.



Når man skal kjøpe lyssklynger så prøv dem før du kjøper. Noen har et mildt og varmt lys, og andre ett blått hardt lys, som vil i en stuesetting irritere mer enn det varmer. Smaken er som baken dah :)



Dette flotte speilet er fra bloggen; Det hvite huset

Denne flotte kvisten står i ei potte med en lysslynge oppi. Lekkert.
Dette er fra bloggen: Marias skriblerier


Dette fatet med hjemmelagede hjerter får litt mer fart og oppmerksomhet med lys.


Denne utrolig vakre kransen er laget av Fru Stranden


Noen lysslynger har flotte innramminger på lysene. Denne er fra Här och Nu i Uthuset


Her er noen som selger lysslynger:

Designbelysning.no har endel forskjellig
Solfang.no selger en søt hvit med roser
Belysningsexperten har jo noen

Ellers er jeg VELDIG på jakt etter flere forslag! Vet du om noen som selger noen fine?
Eller har du bilde av en fin plassering av lysslynge, så er jeg veldig intressert. 

Kommentarer