Trening hjemme

TRENING HJEMME
Jeg trener normalt sett 2-3 ganger i uka. Siden jeg har ett lass hobbys, blir det lite system, men mye morro, og det er slik jeg liker det. Som regel 1 gang Zumba, 1 gang klatring og 1 gang langrenn pr uke.

Nå er det kaldt som rakkern, og all ledig tid går til juleforberedelser... vanskelig å komme seg avgårde til Elixia. SÅ da blir det litt trening hjemme i stede. Jeg trener på kvelden etter middagen har kommet litt nedi :)
Jeg har et par Zumba DVDer som snart er utslitt. De kan virkelig anbefales!!! Jeg har også en Yoga DVD som jeg er veldig glad i. Men så synes jeg liksom ikke jeg får trent orntlig styrke.
Så da var jeg sååå glad når jeg fant denne posten: Bli med på en runde styrketrening i Kathrines treningsblogg.


Jeg trente hjemme i går og er såå støl i dag! Jeg har ei matte og litt sånne frivekter vi har kjøpt rimelig på xxl, så dette var smart! Jeg startet opp med Zumba Express 20 minutter, så sirkel/styrke -treningen fra bloggen, også etterpå litt streching. Jeg ble supersliten og veldig rolig og fin i kroppen etterpå. Også digg å kunne snuble rett i dusjen, og direkte i seng! Litt mer praktisk enn ut å skrape vinduer på kald bil til og fra treningssenter :)

Jeg tar gjerne i mot tips om trening hjemme dersom du har noen!

Kommentarer

Høres lurt ut å ha litt hjemmetrening. Betaler jevnt og trutt på treningssenteret, men har kommet veldig dårlig igang i år. Trøbler med ryggen og Zumba gjorde nok ikke den så mye bedre...... Men gleder meg til skisesongen, har nemlig akkurat kjøpt nye ski da de turskiene mine med stålkant egner seg litt bedre på fjellet enn her nede på flatlandet. Nå venter tur til kirpraktor, så får jeg håpe treningen kommer i bedre rutiner over julen :-) Ha en fortsatt fin kveld. Morsomt å se de forskjellige innleggene dine.
Lin sa…
Grethe: Grattis med nye ski!! Løypene her nede er ikke lenger laget for fjellski. De lugger hele veien.
Jeg ønsker deg lykke til med ryggen!
Ha en deilig advent :)