Hvis du bare skal lese en artikkel om Maria Amelie...

Ja det er skrevet mye om Maria Amelie i det siste. Jeg kjenner meg sterkt splittet i saken. Jeg synes vi bør ha en god innvandrer politikk der alle er like for loven, men samtidig synes jeg hun er så søt, og det føles så uproblematisk å gjøre et lite unntak.

...men om vi gjør et lite unntak, hvilke konsekvenser får det???
Jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned og virkelig dvele vet det.
Det har fantastisk morsomme Are Kalvø gjørt i denne festlige men også alvorlige posten:

Are Kalvø - Mjuk og inkonsekvent

Jeg følger ham på twitter og anbefaler det for å følge med i alle hans festlige og nyhetsaktuelle sprell!

Kommentarer

Fies notiser sa…
Ah, takk for at du ledet meg til dette innlegget, akkurat det jeg trengte :-) Kinkig sak, men umåtelig velformulert som vanlig av vår Kalvø
Lin sa…
Bare hyggelig!
Jeg er kjempefan av flotte Are men sin skarpe penn!