Oslo by night

Jeg er egentlig ikke veldig veldig glad i Oslo. Jeg liker Oslo sånn i passe porsjoner. Synes det er greit å jobbe der, handle der, gå på kafeer der og gå på restauranter. Men ikke bo der. Det er jeg ferdig med!

Noen kvelder er det alikevel litt fint å bare rusle rundt alene, kjøpe en latte, løfte blikket og la seg sjarmere litt igjen! Være litt turist. Her er noen iphone-bilder fra kvelder i Oslo sentrum...

Vakre Oslo Rådhus

Dette er en av mine favorittområder i Oslo, men denne belysningen av ...ingenting er bare tøys. Noen meter høyere opp er det fantastiske utsmykninger. Bedre å lyse opp dem, enn denne betongen!

Basarene ved Domkirken. Her kan man kjøpe alt fra krydder, sko, gammelt sølv og Kebab!

Mer av basarene ved Domkirken. Selve Domkirken ble ikke noe bra på bildet da den var for mørk.

National Theateret!

Inne på vakre vakre Lompa. Jeg har vært der både før og etter, og foretrekker etter. Maten er nydelig!

Bygg i Karl Johan

Litt lenger ned i Karl Johan

Glorien i rundkjøringen ved National Theateret

Etsjene over Klingenberg Kino er flotte synes jeg!

Kommentarer

Utrolig, utrolig bra innlegg, Lin!
....sukk... :)
Kjempefine og stemningsfulle bilder Lin :)
God helg!