Hagedesignstudier - Innlevering 1, del 2/4

Jeg går altså et hagekurs; Designing with plants på KLC i London.
Jeg er igang med del 2 av første innlevering. Endelig ferdig med del 1.
I del 2 kan jeg velge meg ut tre spørsmål av seks totalt.
Jeg har valgt disse tre:

3. Under the following headings describe the production of a NAMED plant from seed:
Collection
Storage
Sowing
Aftercare

4. Describe the successful harvesting and storage of a NAMED
* Top fruit
* Soft fruit

6.
a. Describe the chief characteristics of a NAMED style of garden design
b. State how garden size and shape may affect the style of design

Er det ikke spennende??? :)

Kommentarer

Maiblomst sa…
Dette høyrest veldig kjekt ut!
Jobbar du ved sida, og tek dette som deltid?
Lin sa…
Jah jobber heltid. Skulle selvsagt ønske at jeg studerte heltid og jobbet deltid når jeg har ledig tid, men sånn er det ikke :)
Linda sa…
Så moro:) Og så flink du er:)Tror kanskje jeg hadde slitt litt med all engelsken...
Anne :) sa…
Så flink du er! Jeg tror også jeg hadde slitt litt med engelsken her.... Lykke til med oppgaven - nysjerrig på besvarelsen...:)
Lin sa…
Jeg kan godt legge inn svarene når jeg er ferdig :)
Jeg valgte selvsagt Verbena Bonariensis på spm 3, og har nå kuttet og kuttet for å komme under en maskinskrevet side (og egentlig skulle det være under 1 håndskrevet side). Skal få tatt 4ern i dag (tenker å ta Bringebær for det er jeg så glad i!
6ern håper jeg å få til i morgen.

Jeg har engelsk som førstespråk muntlig og skriftig på jobben. Så om innleggene mine har litt engelske fraser så er det derfor :)
Dog er det ikke så mye hageengelsk på jobb :)