Handleliste England

Det er stor sjans for at Gatwick er det eneste stedet vi får handlet noe som helst denne turen, og det passer min lommebok perfekt!

Her er hva jeg tenker å handle på vei ned
Førstehjelpeskrin for turgåere inkl insektsbittspray

Våtservietter




og dette er det jeg tenker å handle på vei hjem

Denne har jeg smagt før, var da veeldig skeptisk, men ble litt forelsket. Nydelig!

Denne må vel prøves tror jeg. Vi skal jo rusle tur i disse vinmarkene, så da er det litt stas å smake!


Den beste hvittetannkrem!



Den aller beste kremen til både mamma, Pål og meg!

Åhhh som jeg har savnet denne. Den blir ikke seig under armene, men holder og holder! 

Rotings hormon er kjekt for å få fart på stiklinger. Fåes ikke i Norge :(

Og deilig te fra Marks and Spencer, god, sterk og Fair Trade off course!

All kosmetikk og førstehjelpsting er tenkt handlet inn på Boots. :)

Om du har noen flere tips så rop ut!
.

Kommentarer