torsdag, april 21, 2011

Innlegg nr. 1000 - Blå blomster - Jeffersonia Dubia

Gosh... så rart. Tenk at jeg har 1000 innlegg! Vet ikke helt om jeg er flau eller stolt :)

I dag har jeg ligget på knærne med kameraet mitt igjen og har store grønne flekker på buksene som bevis. Det ble visst de blå blomstenes dag i dag!   :)
Jeg må virkelig bli flinkere til å ta blomsterportretter fra siden. Se hvor mye mer spennende bilde 2 er i forhold til bilde 1. :)


Denne lille søte heter Jeffersonia Dubia.

Hun er så utrolig vakker i detaljene.

Det sarte lille til det mørke røde er frekt synes jeg!
Vakre lille Vårkjærminne blomstrer nå såå fint!

Og blåveisen er på plass under furua som før!

5 kommentarer:

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Gratulerer med dine 1000! Synes selv jeg er kommet langt med 50.. Fine bilder av nydelig blomst, jeg likte spesielt godt bilde nr. 2 og 3 : )

Mari Anne sa...

Takker for de første 1000 og gleder meg til de neste.

Bilder fra siden: Takk for tipset, det var overraskende stor forskjell. Den muligheten har jeg aldri tenkt på.

anne - moseplassen sa...

Gratulerer med 1000!
Og duverden for en skjønnhet! Gosj!

Lin sa...

Tusen takk!
Det so er synd er at hun er sååå litten! :)

KriKri sa...

Gratulerer! Jeg koser meg med å lese om alle dine interesser og meninger om mangt :-) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...