Skogbrynet borte, nytt Magnoliabedd og grønt bedd

For en rar følse det var å komme hjem fra jobb i dag. Det er som om vi har fått en helt ny hage.
Som et resultat av at jeg har måttet flytte alle plantene i skogbrynet, har jeg nå fått flere nye bedd. Ett hjørnebedd med grønne og hvite planter ved inngangspartiet, og et bedd der jeg har samlet mine 2 Magnolia Stellata.

I morges før jobb
I ettermiddag!!! Se sååå masse himmel!!
Det nye beddet nesten ferdig. Alle plantene er litteranne små ennå, men de kommer til å vokse seg stoooore etter et par år vil jeg tro!
3 Rhododendron, 4 Hosta, 7 Myske og 3 Anemone Sylvestris. Alle er vant til skygge og vil nok trives her på nordsiden av trappen vår. Hmm den trenger visst en sjau den og! 

Kommentarer

Mari Anne sa…
Der fikk du lys og himmel og det blir sikkert godt, men du fikk jammen naboen nærmere også. Uansett, jeg tror beddet på nordsiden av trappa kommer til å bli veldig fint.
Lin sa…
:) Tusen takk!
Det var ganske uvant og veldig stas å ha nok planter (rundt forbi) til å plutselig lage ett nytt temabedd!