Fantastiske bilder

Jeg elsker gode bilder og streber stadig etter å lære meg til å ta bedre selv. Noen ganger blir jeg helt blåst vekk av godt fotoarbeid, særlig de fra naturen. Jeg liker best bilder der man knapt kan se at bildene er forbedret i bildeprogrammer. Disse bildene er fra en nylig avholdt British Wildlife Photography Award 2011.

Photograph: Ross Hoddinott/British Wildlife Photography Awards
Photograph: Graham Eaton/British Wildlife Photography Awards
Photograph: Richard Shucksmith/British Wildlife Photography Awards


Photograph: Ian Paul Haskell/British Wildlife Photography Awards

Se flere fantastiske bilder her >

Kommentarer

IngunnBW sa…
Eventyrlige bilder! Speilrefleks står langt opp på ønskelisten, har så lyst til å lære meg å bli en god fotograf. Som med deg er det naturen som gir meg raskest puls :)
(Lurer litt på om du har sendt meg brikken? Den er jo så liten, så fort gjort å glemme :))
Lin sa…
Gosh har du ikke fått den? Det er en stund siden jeg sendte den. Jeg sender deg en mail jeg!
Blir så fasinert når jeg ser gode bilder. Skulle gjerne lært meg mye mer. Nå burde muligheten være der med nytt EOS 60D kamera. Noen som vet om OK kurs eller har planer om et?