På bøljan blå

Vakre vakre havet!

Fine Kiel

Båten i varme Kiel

Disse rakk jeg å få veldig lyst på! Fine både til lyse og mørke Jeans og jeg har vesken that goes with them!


Jeg elsker gamle slitte ting, men lot meg fasinere av disse stjernehimlene på båten. Fiberoptikk er kult Det ble finest på natten, men iPhone kameraet mitt er ikke så bra på mørke bilder :)

Brukerne våre er lærere og de pleide jo å bruke tranparanger, så når Odin Jensenius (han i Are og Odin) holdt foredrag om effektiv sauedrift og H-Touch på transparanger lo vi hele veien hjem :)

Første gang jeg opptrer i et program :) Veldig skummelt før og utrolig deilig etterpå. 

Og veldig veldig nyttig underveis!

Utsikt fra puten

Jeg som er musicalfrelst elsket disse harry showene. Flinke til å synge, flotte dansere og litt humor på toppen gjør det ok å være passasjer i høye bølger. 

Kommentarer